Stort tillykke
Bonde | onsdag d. 16. april 2008 kl. 06:31
til Dronning Margrethe, som i dag kan fejre sin 68 års fødselsdag.
Billedet er fra forleden dag, hvor Dronningen var med til indvielsen af nyt operahus i Norge. Synes godt nok, vi kan være hende bekendt. Bare det var mig, som kunne være med på slotspladsen kl. 12:00. Det må blive engang i pensionisttilværelsen, med et barnebarn på skuldrene ;o) Jens Drejer har lovet at vinke ektra meget.
PS: Kl. 8:00 blev flaget hejst af superroyalisten.
God morgen, du skønne royalist! Jo, hun er skal en statelig og flot dame, hende Margrethe. Det synes jeg også. Men der udover siger kongehuset nu ikke mig så meget – men det ved du vist godt. Ha´ en go´ dag! :o)
Jamen af hjertet tak Nina, for den skønne titel 😀
I lige måde skøn dag.
Tillykke til Margrethe – hun holder sig rigtig godt 🙂
God dag til dig Sister Bonde 🙂
Og så meget i lige måde Helle
Du pjatter da godt nok ikke med det sister. Tænk at du hejser flaget for vores fantastiske dronning. Det synes jeg er så STORT! Rigtig god (fødsels)dag til dig herfra. Krammer….
Sender de varmeste hilsner og tanker til det vestjydske. Ingen pjat her, men masser af kram fru kokkedelupdilejpip.
Det var godt du ikke hørte husbond da han kørte mig til læge og vi passerede en bybus “Hvorfor flager busserne NU?” – men jeg vidste det selvfølgelig godt – og Margrethe ER flot (måske banker der et småroyalistisk hjerte nede under “det røde smældende flag” ;-D
Det er aldrig for sent, at blive royalist, du er på vej, min kære. Hils husbond, der var flere på job, som spurgte om det samme. En skændsel, en skændsel ;o)
Du holder dig nu også godt, sister 😉
Hold da fest Lene – tusind tak og i lige måde. Tror du ikke lige du skulle se billedet med tørklædet, inden sådan en rose faldt ;o)
Gratulerer til begge danske dronninger 🙂
Og var ikke det bildet flott. Har sjelden sett henne så fin som hun var sist helg !!
Tak skønne Anemone – og tak for link til billedet 😀
Vi havde en supergod dag i går. Indlæg følger i løbet af eftermiddagen. Desværre blev mit billede rigtig dårligt – æv. Hun er altså ikke nem at fotografere. Hov – slette slette slette! Jeg fik lige skrevet så meget, at jeg afslørede en lille overraskelse. 🙂
Kommentar RSS
Skriv en kommentar
Læs kommentarene!
Administration
Tilbageblik
Emner
Om mig
Hvorfor Sister Bonde som navn på en blog?
Jeg er født udenfor ægteskab og de første 13 måneder af min levetid, havde jeg min mors efternavn. Mine forældre blev gift og jeg var med som den eneste til vielsen. Her fik jeg fars efternavn.
Knap 2 år efter, kom den første lillebror til verden, han fik fars mellemnavn Bonde. Der gik yderligere 2 år, så kom den næste lillebror, han fik Bonde som mellemnavn.
Da jeg var 19, kom sidste lillebror til verden (fortsat de samme forældre), han fik Bonde som mellemnavn.
Da det blev gratis, at skifte/få andet navn, spurgte jeg min far, om det var ok jeg tog Bonde som mellemnavn. Det var det, men ikke fra brødrenes side: "Det hører kun til den mandlige del af familien" fremturede de.
Efterhånden tror jeg de har accepteret mit valg, og derfor blev det til Søster Bonde (sister - da det er bedre på div. sider med i i stedet for ø), og det er jeg stolt af.
Er en årgang 1956 og gift med Jens som jeg har Stefan og Malene sammen med.
Hvor andet ikke er anført, er al tekst og billeder min(e) - og må kun anvendes efter udtrykkelig aftale med mig.
Denne side er sammensat med WordPress, Design: Catarina.
Alle tekster og billeder på dette site, er beskyttet i henhold til ophavsloven.
© Sister Bonde 2026 All Rights Reserved.