Sister skidt da med at der ikke er net – når bare der er et TV. Nåh nej så havde du jo nok valgt at blive hjemme din lille royalist 😉 Knuz og ønsker om en fantastisk week-end!
Gratulerer med vel overstått bryllup :-))) Håper nå du fikk sett dette på tv da, slik en liten interessert dronning som du er. Har sett bilder på nettet jeg nå, og jøss og jøss, kongelig bryllup er og blir noe for seg selv.
Håper du nyter weekenden og koser deg og slapper av. Det gjøres her i trøndelag i alle fall.
Flotte sandaler du også har kjøpt, helt i min smak også.
Hvorfor Sister Bonde som navn på en blog?
Jeg er født udenfor ægteskab og de første 13 måneder af min levetid, havde jeg min mors efternavn. Mine forældre blev gift og jeg var med som den eneste til vielsen. Her fik jeg fars efternavn.
Knap 2 år efter, kom den første lillebror til verden, han fik fars mellemnavn Bonde. Der gik yderligere 2 år, så kom den næste lillebror, han fik Bonde som mellemnavn.
Da jeg var 19, kom sidste lillebror til verden (fortsat de samme forældre), han fik Bonde som mellemnavn.
Da det blev gratis, at skifte/få andet navn, spurgte jeg min far, om det var ok jeg tog Bonde som mellemnavn. Det var det, men ikke fra brødrenes side: "Det hører kun til den mandlige del af familien" fremturede de.
Efterhånden tror jeg de har accepteret mit valg, og derfor blev det til Søster Bonde (sister - da det er bedre på div. sider med i i stedet for ø), og det er jeg stolt af.
Er en årgang 1956 og gift med Jens som jeg har Stefan og Malene sammen med.
Hvor andet ikke er anført, er al tekst og billeder min(e) - og må kun anvendes efter udtrykkelig aftale med mig.
Ahhhhh, Sister, du skal bare nyde det! :o)
Rigtig god royal og solbeskinnet week-end!
En netfri weekend, sommerhus og så kongeligt bryllup, hvad mere kan forlanges… Du inspirerer.
Jeg bliver dog nok hjemme, og bryllupsklokkerne skal også lyde her. Netfri weekend, uhm. Jeg overvejer alvorligt.
Gode dage til dig og dine 😉
God og dejlig weekend – måske med en smule bryllup imorgen? 🙂
Nina – det kan du lige tro jeg skal – sammen med swester, veninden, mand og søn. Kan ikke forlanges bedre.
JM – det var dog dejligt, at der kan inspireres. Sundt at holde fri fra nettet, når man selv vælger det ;o)
I lige måde – ha det skønt.
Helle – en SMULE? Det er fra kl. 10 – til kl. ca. 21, og jeg/vi sidder der 😀
Det da ikke et suk, det er SKØNT 😀
Så siger vi det – søde pige 😀
Sister skidt da med at der ikke er net – når bare der er et TV. Nåh nej så havde du jo nok valgt at blive hjemme din lille royalist 😉 Knuz og ønsker om en fantastisk week-end!
En rigtig god weekend til dig – jeg tror det bliver fint vejr…
Det bliver en superskøn week-end med sol, bryllup og uden net! Det er vist en rigtig sund ting en gang imellem 😉
Nyd det hele!!!
Der er TV – fr. kok – faktisk overvejede vi et tv, så vi kunne se begge kanaler. Men vi afstod ;o)
Knuz selv og i lige måde.
Marianne – det tror og håber jeg også.
I lige måde Nille – håber du kan se det down-there ;o)
God tur i sommerhuset og godt bryllup! Vi skal jo kun være hjemme, men vi glæder os også til en hyggelig dag foran fjernsynet.
WOT – er de kongelige ikke klar over folk skal se Melodi Grand Prix?
Jeg tænker at du har måttet slås med net-abstinenser ??
Royalitsike hilsner
fra Billedmager.
Gratulerer med vel overstått bryllup :-))) Håper nå du fikk sett dette på tv da, slik en liten interessert dronning som du er.
Har sett bilder på nettet jeg nå, og jøss og jøss, kongelig bryllup er og blir noe for seg selv.
Håper du nyter weekenden og koser deg og slapper av. Det gjøres her i trøndelag i alle fall.
Flotte sandaler du også har kjøpt, helt i min smak også.
Klem fra Anne.
Tak Jens – håber du havde et skønt bryllup.
Tina – det er vist ved at gå lidt fløjten det musak der. Men vi nåede da begge dele ;o)
Billedmager – du har “læst” mig, slås altid med “net-abstinenser”, når jeg er væk.
Anemone – det var skønt, og tak for din vidunderlige kommentar. Knus.
Kommentar RSS
Skriv en kommentar
Læs kommentarene!
Administration
Tilbageblik
Emner
Om mig
Hvorfor Sister Bonde som navn på en blog?
Jeg er født udenfor ægteskab og de første 13 måneder af min levetid, havde jeg min mors efternavn. Mine forældre blev gift og jeg var med som den eneste til vielsen. Her fik jeg fars efternavn.
Knap 2 år efter, kom den første lillebror til verden, han fik fars mellemnavn Bonde. Der gik yderligere 2 år, så kom den næste lillebror, han fik Bonde som mellemnavn.
Da jeg var 19, kom sidste lillebror til verden (fortsat de samme forældre), han fik Bonde som mellemnavn.
Da det blev gratis, at skifte/få andet navn, spurgte jeg min far, om det var ok jeg tog Bonde som mellemnavn. Det var det, men ikke fra brødrenes side: "Det hører kun til den mandlige del af familien" fremturede de.
Efterhånden tror jeg de har accepteret mit valg, og derfor blev det til Søster Bonde (sister - da det er bedre på div. sider med i i stedet for ø), og det er jeg stolt af.
Er en årgang 1956 og gift med Jens som jeg har Stefan og Malene sammen med.
Hvor andet ikke er anført, er al tekst og billeder min(e) - og må kun anvendes efter udtrykkelig aftale med mig.
Denne side er sammensat med WordPress, Design: Catarina.
Alle tekster og billeder på dette site, er beskyttet i henhold til ophavsloven.
© Sister Bonde 2026 All Rights Reserved.