Gentagelse
Bonde | søndag d. 7. februar 2010 kl. 13:06
af dagen i går. Vi foretager os intet, udover at fylde lidt på brændeovnen og i maverne.
Der er en total stilstand – og det må betyde før stormen. I morgen går det løs, med at indhente oplysninger, så skrivearbejdet kan påbegyndes mht. fagprøven.
Hvis der er nogen af jer, der kender noget til/eller kender én, som sidder og skriver hjemme for et hospital. Og som du tror vil være med på at modtage et spørgeskema fra mig – skriv endelig.
På vores sygehus har vi fjernskrivere, de skriver indlæggelsesjournaler bl.a. for min afdeling i weekends og aften/natte vagter, jeg kender dem ikke, men har læst at den ene sidder i Tyrkiet! Skal jeg forsøge at finde mailadresser til dem og skrive om de vil have et spørgeskema? Og i så fald kan du så ikke lige sende lidt mere om din opgave på mail 🙂
Lene – for dælen da – det er jo stort. Jeg starter i morgen med at strukturere og udfærdige spørgeskemaer. Skriver til dig, når jeg har et resultat.
Har givet mig selv fri i denne weekend – efter 4 uger på skole inkl. konference – så går det løs i morgen.
Tusind tak 🙂
Sister…..Jeg er helt pjattet med billedet af katten…Mage til afslappethed:-)
Jeg håber du får held med Lene’s hjælp. Pøj pøj fremad….
Tak for ros til Bøvs 😀
Det håber jeg også – og mange tak for pøj, pøj’er – der bliver brug for dem.
Kommentar RSS
Skriv en kommentar
Læs kommentarene!
Administration
Tilbageblik
Emner
Om mig
Hvorfor Sister Bonde som navn på en blog?
Jeg er født udenfor ægteskab og de første 13 måneder af min levetid, havde jeg min mors efternavn. Mine forældre blev gift og jeg var med som den eneste til vielsen. Her fik jeg fars efternavn.
Knap 2 år efter, kom den første lillebror til verden, han fik fars mellemnavn Bonde. Der gik yderligere 2 år, så kom den næste lillebror, han fik Bonde som mellemnavn.
Da jeg var 19, kom sidste lillebror til verden (fortsat de samme forældre), han fik Bonde som mellemnavn.
Da det blev gratis, at skifte/få andet navn, spurgte jeg min far, om det var ok jeg tog Bonde som mellemnavn. Det var det, men ikke fra brødrenes side: "Det hører kun til den mandlige del af familien" fremturede de.
Efterhånden tror jeg de har accepteret mit valg, og derfor blev det til Søster Bonde (sister - da det er bedre på div. sider med i i stedet for ø), og det er jeg stolt af.
Er en årgang 1956 og gift med Jens som jeg har Stefan og Malene sammen med.
Hvor andet ikke er anført, er al tekst og billeder min(e) - og må kun anvendes efter udtrykkelig aftale med mig.