Blev der lovet
Bonde | mandag d. 26. juli 2010 kl. 16:30
lavere temperaturer i dag? Og hvis ja, så er de ikke kommet til syden.
Her fandt vi "Bøvs" i eftermiddag og hvad I ikke kan se på billedet, er at der en stol henover også, så ekstra skygge og fortsat i sol. Stakkel.
Hvor er Bøvs sød som han ligger der. Varmen har også holdt stand i København i dag, men måske er der lidt kølighed undervejs… i hvert fald i følge dem der burde vide noget om vejret.. 🙂
Inge – har lige set vejrudsigten, og det ser lovende ud med lidt køligere temperaturer.
Bøvs er “sød” 😀
Jeg synes næsten, det ser ud som om den dejlige kat nyder det:)
Det er nemlig lige, hvad han gør Eva 😉
Bøvs nyder varmen. Katte stammer fra Ægypten 🙂
Han har også en lyserød næse… Vores familie er beriget med 5 killinger, hvoraf kun én havde en sort næse. Jeg forstod, at det er en sjældenhed. Nu studerer jeg kattenæser her i Blogland 🙂 Endnu har jeg kun set, at Deborah har en med sort.
Jeg kom til at snakke ridning og islandske heste med en genbo forleden.
Det viste sig, at hun jævnligt går til ridning hos din mor, Lis. Hun var meget begejstret for din mor og den energi, hun lægger for dagen. En dag får hun mig sikkert lokket med. De har sommerhus i nærheden af din mors farm.
Lone – nååååå, det var godt, så det er bare bagdelen, som lige trængte til lidt skygge 😉
Mor knokler derudaf – som 75-årig – det er flot. Du kan besøge hendes stald her: http://lisbondeshesteudlejning.dk/index.html
Hvis du bliver lokket med, kommer du aldrig derfra, så tænk dig om. Folk, som kommer der, bliver afhængige 🙂
Dejligt billede… vores Afrodite plejer at ligge inde mellem lavendlerne eller nogle af de andre stauder. Der ligger hun svalt og smukt!
Og i dag Unikarina – ligger han endnu længere inde under planten, det er åbenbart blevet han foretrukne sted lige pt.
Afrodite og Bøvs – sikke et smukt navnepar 😀
Kommentar RSS
Skriv en kommentar
Læs kommentarene!
Administration
Tilbageblik
Emner
Om mig
Hvorfor Sister Bonde som navn på en blog?
Jeg er født udenfor ægteskab og de første 13 måneder af min levetid, havde jeg min mors efternavn. Mine forældre blev gift og jeg var med som den eneste til vielsen. Her fik jeg fars efternavn.
Knap 2 år efter, kom den første lillebror til verden, han fik fars mellemnavn Bonde. Der gik yderligere 2 år, så kom den næste lillebror, han fik Bonde som mellemnavn.
Da jeg var 19, kom sidste lillebror til verden (fortsat de samme forældre), han fik Bonde som mellemnavn.
Da det blev gratis, at skifte/få andet navn, spurgte jeg min far, om det var ok jeg tog Bonde som mellemnavn. Det var det, men ikke fra brødrenes side: "Det hører kun til den mandlige del af familien" fremturede de.
Efterhånden tror jeg de har accepteret mit valg, og derfor blev det til Søster Bonde (sister - da det er bedre på div. sider med i i stedet for ø), og det er jeg stolt af.
Er en årgang 1956 og gift med Jens som jeg har Stefan og Malene sammen med.
Hvor andet ikke er anført, er al tekst og billeder min(e) - og må kun anvendes efter udtrykkelig aftale med mig.
Denne side er sammensat med WordPress, Design: Catarina.
Alle tekster og billeder på dette site, er beskyttet i henhold til ophavsloven.
© Sister Bonde 2026 All Rights Reserved.